Follow Us @soratemplates

Friday, September 30, 2011

Shaklee vitamin mahal?? No laaahhhh

Mula2 dulu Adaa langsung x terfikir nak cuba apa2 supplement..mmg x berminat lah, bak kata org skang malas nak amek pot haaa hehe tapi bila kesihatan merudum..hape pon tak mampu nak buat..rumah pon tak mampu nak urus padahal bukan besar sgt apartment kami dulu..letak kepala je tido letak je tido..hermm mcm mana tuh? sampailah Doktor Aishah (nama sebenar hehe) nasihatkan Adaa makan supplement, barulah nak  mencari..dan bertemulah dengan Shaklee..mula2 mmg rasa mahal tapi demi nak sihat, try aje lah..hehe set yang Adaa ambil memula dulu SET A+ESP+FIBER..sekarang TRIPPLE M+FIBER+GLA+VIT E+LECITHIN untuk Adam pulak MEALSHAKE yang yummy! LOve, loVE Them aLL!


Bila dah cuba, wang yang mulanya 'terbang' tadi tu rasa berbaloi sbb rasa bertenaga, dapat layan anak seharian kat umah, walaupun pregnant mampu menapak dan memanjat rumah di tingkat 5 tuh dengan jaya nye..kdg2 siap bawak barang2 yang banyk (sbb husband kene dukung Adam yang berat 15-16kg masa tu)..masak, kemas rumah, Alhamdulillah dah mampu..walaupun pada mulanya ambil vitamin untuk lebih bertenaga tapi kesan lain pulak yang Adaa dpt, n for sure positive one lah..contohnye..Gestational Diabetes terkawal, bersalin kali ni jauh lebih bertenaga dari yg first (x memerlukan sebarang ubatan) , luka cepat baik, dan yang paling best kali ni dengan bantuan Shaklee (dan izin Allah juaa) Adaa berjaya bf Eilman..Syukur sgt2...x ternilai rasanya..Adam dulu setitis pun tak merasa..hukhuk tapi Ibu loves u both!

Anak-anak Ibu

Jadi, walaupun mulanya rasa mahal..tapi InsyaAllah mampu..beli trial pack pon boleh for 30days..
Ni Adaa nk share satu testi dari customer Genkimomma yang kata awalnya rasa mahal tapi dengan benefit yang dia dapat..dia berpuas hati..jom baca!
--------------------------------------------------------------------------------------------
Sue merupakan salah seorang customer baru GenkiMomma, dan juga pertama kali mencuba produk Shaklee. Beliau sememangnya mengutamakan kesihatan, dan sebelum ini juga pengamal suplemen tegar yang dibeli dari farmasi biasa.

Masih ingat lagi, 1 Ramadhan yang lepas saya terima SMS darinya yang ingin mencuba suplemen Shaklee dengan tujuan untuk menambah tenaga, mencantikkan kulit, mengelakkan rambut gugur dan membuang sedikit lemak di badan.

Jadi suplemen yang beliau ambil buat permulaan ialah B-Complex, Vita-C, Zinc & Fiber unflavored. Dan, jom ikuti apa kata Sue selepas seminggu mengambilnya...

"Saya rasa baru tak sampai seminggu ambik vit tu semua. Tapi perasan badan tak letih, ngantuk, hubungan suami isteri ++ baik. Tak sangka... tapi rasa perubahan!"
 
Alhamdulillah, seriously saya juga tumpang happy!!!

Inilah kelebihan mengambil suplemen, terutama suplemen Shaklee. Asalnya kita mungkin mengambil suplemen untuk tujuan A-B-C, namun, tanpa kita sedari, kita turut menikmati khasiat X-Y-Z yang pastinya sangat-sangat berbaloi dengan RM yang telah anda belanjakan! Suami pun bertambah sayang... opppsss!

Owh, saya tahu, ramai yang menyangka vitamin Shaklee nie mahal, kan? Tak kurang juga yang menggelarkan Shaklee sebagai vitamin mewah. Sebenarnya, tidaklah mahal manapun jika nak dibandingkan dengan harga kesihatan anda. 

"Bagus vits ni sume kak. Berbaloi2 dengan harga.
Saya ingatkan Shaklee ni mahal. Heh"
jadi..bagi sesiapa yang nak mendapatkan vitamin Shaklee, tak kisahlah pek percubaan atau fullpack, pm Adaa utk harga promosi ye  Promosi SET A dan SET B masih on! Cuba dulu baru tau :) 017-9329859/adaanoor@ymail.com

No comments:

Post a Comment