Follow Us @soratemplates

Monday, September 19, 2011

Basic H: Testimonial~~gatal2, anak demam, tanaman makin subur, insects repellent bla bla..

Salam..malam2 ni br sempat nk menulis blog..orang cuti dari jumaat sampai ahad, kite pon samelah, nk melayan anak, suami hehe ini sementara anak2 ku tido, boleh lah berkongsi sikit2 kan..kali ni nk share psl basic H lagi..sejak gunakan basic H ni so far puas hati hehe tu yg nk share ni..but this time Adaa quote from my senior yg dah lama guna dulu lah..nnt next time Adaa tambah lagi..As shared before Basic H ni ada 1001 kegunaan n YES mmg berkesan n puas hati..Hari tuh try mandikan Eilman dengan basic H dan eilman berjaya tido tanpa ciuman nyamuk2 hehe bagus2! Next time nak try mandikan masa balik kampung lak..ha adakah masih kebal dengan nyamuk2..nnt kita buat experiment keh?..Ok, tu kata Adaa, tak caya? Jom baca apa kata org lain lak..


credit to kak N
Ini sms dari one of her customer:

"Oh ya, sy nak bagitau..... Sy & hubby 'jatuh centa' dgn Basic H tu sbb masa dlm pantang hari tu, muka baby saya penuh naik ruam yang biji2 merah tu...kesian,menggerutu muka baby saya. Saya try mandikan anak saya dgn Basic H, alhamdulillah dlm masa seminggu dah nampak perubahan & lepas 2 minggu dah licin muka anak sy. Air mandian Basic H anak saya tu saya x buang, sy biarkan aje dlm besen sbb petang sy nak siram pokok limau purut, pokok kari & pokok pandan saya yg cam 'nyawa2 ikan' tu. Tapi bila petang saya terkejut tengok dlm besen tu ada 4-5 ekor lalat mati (setiap hari mesti ada lalat jadi arwah). Maknanya mmg sesuailah kalau saya bersihkan rumah saya guna Basic H. Skarang ni sy tengok pokok2 sy dah bernyawa semula dengan daun2 yang mula melebat. Maklumlah, dengan lalat2 tu skali sy jadikan baja organik hokay! Hehehe...."

Ini pulak ttg bayi yang melecur terkena air panas..huhu sakit

Lia adalah seorang ibu yang menyusukan anaknya....namun satu hari satu kemalangan telah berlaku di mana anaknya telah tertarik satu cawan yang mengandungi air panas. Apa lagi melecurlah bahagian depan dada anaknya akibat tersimbah air panas tadi.


Waktu ini anak Lia baru berumur 1 tahun 2 bulan....selepas kejadian malang tidak berbau itu, anaknya kelihatan sangat murung. Hanya mampu baring dengan riak muka yang menggambarkan dirinya menahan kesakitan terutama sebab ia melibatkan bahagian dada. Lia menjadi risau kerana anaknya yang sebelum ini ceria dan aktif menjadi sebaliknya sejak kejadian itu.
 

Lia meminta pandangan ibu apakah yang sesuai untuk diberi kepada anaknya agar cepat sembuh. Ibu hanya teringat kepada kebaikan basic H. Memandangkan bayinya ini masih menyusu maka hanya Lia sahaja yang perlu pastikan pengambilan vitamin yang konsisten demi membekalkan cukup vitamin dan zat untuk anaknya cepat sembuh.
 

Tanpa berlengah, Lia terus mendapatkan sebotol Basic H yang dibelinya di cawangan Wangsa Maju. Tanpa berlengah, Lia memandikan anaknya dengan air yang dicampurkan dengan beberapa titik Basic H. Subhanallah, keesokkan harinya, kesan melecur menjadi kering dan anaknya kembali aktif seperti sebelum kemalangan berlaku.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Syukur dengan izin Allah banyak manfaat yang kita boleh dapat dari basic H ni..menarik kan? u'll never know till u try..so for those yang nk cuba, harga istimewa ni Adaa bagi..just rm47 inc postage or if wanna try dulu..haa special ni, just contact me ya..great offer for u
reach me now! 017-9329859 or adaanoor@ymail.com

No comments:

Post a Comment