Follow Us @soratemplates

Monday, September 12, 2011

SAYA PENGEDAR SHAKLEE DI TERAS JERNANG BANDAR BARU BANGI~~

 
Yes, saya adalah pengedar sah Shaklee di TERAS JERNANG ( tetapi tidak terhad disini, kerana hampir 90% customer saya adalah mereka dari alam maya, yang mana penghantaran brg2 adalah melalui Poslaju/Citylink ke seluruh malaysia).

Blog inilah tempat saya berkongsi ilmu tentang kesihatan, pemakanan dan kecantikan.Bagi pengunjung setia Mycutekids-myinspiration, terima kasih ye..silelah menjengah selalu..moga apa yang saya kongsikan disini bermanfaat untuk kita semua. dan of course, bagi anda yang ingin bertanya, berkenalan (mcm agen cari jodoh plak hihi), nk order, jgn malu2 ok, contact je..
 
Anda boleh emel/ sms saya utk membuat pesanan. 
 
 
Apa yang anda perlu tahu,selagi anda membeli dari saya. InsyaAllah saya akan berikan panduan cara makan dan konsultasi percuma berterusan.
Mahu mencuba vitamin Shaklee? Boleh emailkan adaanoor@ymail.com atau sms kan kepada saya 017-9329859 untuk pesanan dan consultasi percuma serta promosi terkini. 

No comments:

Post a Comment