Follow Us @soratemplates

Monday, September 19, 2011

basic H: Magic!!! Let's see the experiment!

Hari tu Adaa kata nak buat experiment dengan nyamuk2 dikampung kan? Belum lagi ye sbb belum balik kampung lagi hehe..this time wanna share one simple experiment with u guys n if u don't believe it, try it urself and u'll be amazed!

credit

Saya tertarik apabila membaca blog along dan ceritanya mengenai mari mencuci, basic H. So sebenarnya ada gelaran untuk basic H ni bagi yang dah lama mengenalinya, basic H di gelar 1001 uses liquid. Saya nak tambah sedikit, kegunaan lainnya ialah meringankan kesakitan especially kesan melecur, mencuci kudis or gatal-gatal pada badan, dan kesan yang paling menakjubkan adalah pada sayur yang layu.



Ini adalah sayur layu yang saya keluarkan dari peti ais petang tadi.Saya titiskan beberapa titis basic H ke dalam mangkuk dan dicampurkan dengan separuh mangkuk air paip serta dibiarkan selama 15-20 minit


Selepas itu, hasilnya sayur mula segar ......
Kelihatan kotoran hasil dari semburan pestisid ke atas sayur-sayuran
Kotoran ini yang tersembunyi dari mata kasar kita dan sukar untuk ditemui sekiranya sayur dicuci dengan air paip sahaja.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
kagum tak? kagum kannnn hehehe Jangan risau..sayur tuh boleh makan sbb Basic H ni dihasilkan dari bahan2 yang tidak berbahaya, tak bertoksik..

Some info about basic 'H:
Tidak bertosik, Membersih secara Semulajadi
Basic H²™ Organic Super Cleaning Concentrate yang dua kali ganda lebih pekat ini memberi kuasa pembersihan yang lebih selamat dan berkesan sesuai digunakan bagi menangani seribu macam jenis kotoran rumah yang boleh digunakan pada bila-bila masa. Sebagai contohnya, bagi membersihkan kesan susu tertumpah di baju, bangkai serangga yang  terlekat pada tingkap dan sos yang tertumpah di lantai. Itu hanya tiga daripadanya, masih terdapat 997 cara penggunaan yang lain.

Tahukah Anda?
Kebanyakan bahan pencuci serbaguna mengandungi toksin yang boleh meresap ke dalam badan melalui kulit atau sistem pernafasan. Bahan pelarut sintetik boleh mengganggu keseimbangan hormon. Bahan pelarut organik seperti butyl cellosolve merupakan sejenis neurotoksin dan bahan yang merengsakan hidung. Morfolin merupakan bahan toksin yang boleh merosakkan hati dan ginjal. Ammonia yang terkandung dalam bahan pencuci kaca merupakan sejenis bahan racun yang merengsakan kulit, mata dan sistem pernafasan.

Pekatan Pencuci Super Organik BASIC H² tidak mengandungi bahan-bahan di atas mahupun bahan-bahan berbahaya yang lain.


Saya amat2 menggalakkan anda memiliki sebotol Basic H di rumah kerana bukan sahaja harga berbaloi, kegunaannye pon sangat banyak..pendek kata mmg berbaloi2 n value for money lah


Ingin cuba? Sms/email/call 017-9329859 or adaanoor@ymail.com for special price!

No comments:

Post a Comment