Follow Us @soratemplates

Wednesday, September 7, 2011

Lecithin: turun 10kg dlm 4 bulan!

Salam semua..hari ni mood bahagia hehehe entah kenapa tah hepi pulak baca cerita Izan ni hehe yelah, raya2 ni makan semua tak ingat dunia kan..lemak2 pon terkumpul tp dengan lecithin..x jadi masalah..inilah my favorite product! Jom tgk proof Izan turun 10kg in 4 months

Masa ni mengandungkan Hadif 8 bulan. Berat lebih kurang 79kg. Larat lagi nak panjat Cameron :)
Masa ni Hadif umur 4 bulan, Berat lebih kurang 66kg. Anak beranak lepak kat PNB Ilham Resort PD sebab kena join Team Building. Thanx to En. Idros yang jaga anak-anak.
Gambar masa Hari Raya Pertama

Masa ni berat 58kg. 10kg tu tak lah nampak ketara cuma kawan-kawan kata muka cengkung sikit. Itupun dah buat saya   'tak terkata apa'
'' Masuk bulan kedua, berat badan aku dah statik. tak ada penurunan..Masa ni lah aku mula study lagi pasal produk Shaklee. Maka, berjumpalah aku dengan LECITHIN. Lega...lecitihin boleh mengurangkan risiko clog duct dan mengemulsifierkan lemak. Ada harapan berat turun lagi ni!hehehe...impian demi impian...Tapi,dalam hati tak lah mengharap sangat sebab clog duct tu lah sebenarnya yang menghantui aku.Alhamdulillah, berat aku turun lagi dalam masa sebulan,65kg...Kalori dibakar tanpa senaman atau control makan..hanya breastfeed + buat kerja rumah jer.

Lepas cuti 3 bulan,masuk kerja semula dan aku masih 'setia' dengan lecithin. Tapi berat badan ni on off pulak..turun naik 65-67kg. Aku pun on off makan lecitihn..kurang istiqamah. Membazir beli mahal-mahal tapi tak serius amalkan!Aku start disiplin balik & selepas 4 bulan berat aku turun ke 58kg. Sepanjang 9tahun kahwin..tak pernah lagi aku merasa berat di angka 50-an. Rasa genbira sangat bila ramai yang perasan perubahan ni. Baru susut yer!Bukan kurus lagi!hahaha

Penurunan hampir 10kg dalam masa 4 bulan. Syukur...alhamdulillah..''
full story here


Pengambilan lecithin ni lebih effective dengan tambahan Fiber atau Cinch (hot product!). Nak dapatkan consultation product mana yang sesuai dengan anda, contact je saya ye..free je :)

Nak tau September Promo? Hubungi saya sekarang, tawaran istimewa buat anda!
Mahu mencuba vitamin Shaklee? Boleh emailkan adaanoor@ymail.com atau sms kan kepada saya 017-9329859 untuk pesanan dan consultasi percuma serta promosi terkini. 







No comments:

Post a Comment