NEW BLOG

BLOG INI TERLAH BERPINDAH KE www.adaa-inspiration.com

Monday, November 14, 2011

Nutriferon: mula jatuh cinta lalala~


Balik dari Kelantan minggu lepas masing2 pakat duk soksek soksek selsema dan batuk..maunye tak..journey dengan 'jam' lg, mau dkt 8 jam dlm kete dgn aircond..musim skang ni lg lah, kejap panas, kejap ujan..sudahnye, ibu anak, semua x sihat..paling kesian Eilman lah sbb sejuk sket terus selsema (ikut abahnye lah ni), sampaikan mlm2 meraung2 takleh tido kes tersumbat kot..sampaikan malam tu ibunye ni iaitu Adaa takleh nk tido pon..bagi susu taknak..ape pon taknak..meronta2..Adam rilek je tido, bertuah anak ku sorang tu heheh



esoknye, teringat ada NutriFeron kat rumah..try skeettt..hehehe Alhamdulillah, hari first amek nutriferon 1 sachet, then mkn vitamin C dua bijik (patah dua), n bf Eilman mcm biasa..malam tu Eilman dah boleh tido dengan lenanya..ibu pon selesema dah ilang..Alhamdulillah..Mmg best rupenye NutriFeron ni..dah cuba baru tau..

Nak cuba? dapatkan pek percubaan dengan harga istimewa!
 
Mahu mencuba vitamin Shaklee? Boleh emailkan adaanoor@ymail.com atau sms kan kepada saya 017-9329859 untuk pesanan dan consultasi percuma serta promosi terkini

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...