Follow Us @soratemplates

Wednesday, November 16, 2011

Vitamin E= Vitamin CINTA~~~

Kenapa ye orang duk heboh2 kata vitamin E ni vitamin CINTA? cinta ape ni? untuk siapa? haaa kene tau tuh..Memandangkan umur2 sekarang ni kawan2 Adaa ramai sgt yg baru mendirikan rumah tangga, so entry kali ni Adaa dedicate kat kamu2 lah hehehe..Vitamin E ni dapat membantu menyemarakkan lagi hubungan suami isteri..sebab tulah ia digelar Vitamin CINTA..ye ke..kenapa pulak..jom baca sikit..

credit to Aula and mamafaiz

Kebanyakan lelaki yang mengambil Vitamin E sekurang-kurangnya seminggu sekali akan mempunyai lebih tenaga dan menikmati hubungan suami isteri berbanding yang tidak mengambilnya.Manakala wanita pula yang mengambil sekurang-kurang nya selama tiga bulan, akan membantu meningkatkan “sexual desires dan menikmati hubungan CINTA dengan lebih baik.
Antioksidan yang seimbang dalam VITAMIN E bertindak menghalang penghasilan radikal bebas akibat tekanan. Nitrik oksida membantu pelancaran darah di alat sulit lelaki dan membantu ereksi yang lebih baik. Maka VITAMIN-E memang terbukti membantu lelaki terutama yang mengalami tekanan akibat kerja atau masalah kesihatan.
 
 
Pengambilan VITAMIN-E berdosage tinggi iaitu 600-800 IU setiap hari membantu badan wanita menghasilkan estrol dan progesterone untuk mengimbangi lebihan estrogen dalam badan. Kondisi di mana “estrogen berlebihan” akan menyebabkan symptom PMS, seperti risau, kembung perut, sakit kepala, sengugut dan “mood swings”, yang sememangnya akan menganggu keadaan diri seorang wanita.
Ok, faham ye sekarang? Ni kang ade yg dapat hadiah Vitamin E as birthday present ni hehehe Eh, gud idea gak tuh kan..

Vitamin E nii tak rugi kalau amalkan sbb bnyk khasiat lain juga..selain awet muda, vitamin E membantu ilangkan parut, cantikkan kulit..

Antara khasiat lain vitamin E-
  • Vitamin E ialah salah satu antioksidan yang penting dalam pencegahan kanser dan penyakit kardiovaskular. Memperbaiki peredaran darah, yang mana perlu untuk memperbaiki tisu, dan sangat berguna dalam rawatan "premenstrual syndrome" dan penyakit fibrocystic buah dada. 
  • Memelihara pembekuan darah yang normal dan penyembuhan, mengurangkan parut yang diakibatkan oleh sesetengah kecederaan, mengurangkan tekanan darah, membantu dalam pencegahan penyakit katarak, meningkatkan prestasi atlit, dan mengendurkan otot kaki dari kekejangan.
  • Boleh meningkatkan pengeluaran air mani pada sesetengah lelaki.
  • Mengekalkan kesihatan saraf dan otot dan di masa yang sama menguatkan dinding kapilari. 
  • Vitamin E menggalakkan kulit dan rambut menjadi sihat, dan membantu mencegah anemia dan "retrolental fibroplasia", sejenis gejala mata yang boleh menjangkiti bayi pramatang.  

Mungkin ade yg tertanye vitamin E brand ape yg bagus..well, pilihan Adaa tentulah Shaklee..sbbnye?
Kerana Shaklee mempunyai vitamin E yang mengandungi keperluan lengkap oleh tubuh iaitu 400iu. Ianya vitamin asli dan beserta unsur selenium

My choice!
Mahu mencuba vitamin Shaklee? Nak tahu apa yang sesuai dengan budget anda? Boleh emailkan adaanoor@ymail.com atau sms kan kepada saya 017-9329859 untuk pesanan dan consultasi percuma serta promosi terkini. Pelanggan MyInspiration juga layak untuk menerima mysteri free  gift, jadual makan, tips eksklusif dan menyertai group tertutup kami di FB untuk mendapatkan konsultasi berterusan.

No comments:

Post a Comment