Follow Us @soratemplates

Sunday, October 30, 2011

Lemak berlebihan? Out of shape? Kolesterol tinggi? Jangan biarkan..HAPUSKAN!



Pagi ni gi breakfast, rata2 makanan nya sama je kat kedai2..roti canai, nasik lemak, teh tarik, kopi, mcm2 lagi lah..ini mmg dah jadi kebiasaan kita di Malaysia kan..tak sah kalo tak pekena makanan2 mcm ni hehe dalam tak sedar sebenarnya kita meletakkan diri kita di keadaan yang agak berbahaya..nape? sebab inilah penyumbang kepada obesiti, kolesterol, diabetes n darah tinggi..kalau kita gagal mengawal makanan kita smp dua tiga keping roti canai sekali mkn, haa...cuba2lah check up ye..Adaa ckp ni bukan apa, sbb Adaa sendiri pon makan makanan2 mcm ni..jadi apa yang Adaa buat? Adaa pastikan makan tuh beringat-ingat jugak..dan yang penting, Adaa amalkan supplement..yang jadi favourite Adaa is LECITHIN n FIBER..

dalam entry Adaa yang lepas Weight management: DETOX+PROTEIN+LECITHIN=LOSE WEIGHT :) ada disebut tentang 3 perkara asas utk weight management, n also for shape up..the equation is simple: Detoks (Fiber/herblax) + Protin (Cinch Shake or Energizing Soy Protin (ESP) + Lecitin = shape up/weight management .



Sujujurnya sejak Adaa mula berkecimpung dalam dunia Shaklee ni, most of my customer adalah dari golongan yang ingin shape up dan ingin slim down. Sebab tulah even sampai sekarang, yang hot adalah LECITHIN+FIBER+CINCH kalau dikalangan ibu menyusu ESP lah. so brg2 ni mmg standby jelah sbb mmg mcm goreng pisang panas hehehe

As for me, Adaa mmg suka n amalkan fiber+lecithin+esp. mmg puas hati..penghadaman pon lancar je hehe but if ada budget constrain, at least cuba Lecithin, x mahal pon sebotol tp hasilnya sgt best! mesti tak nyesal punye..berbaloi..mcm kata kak N

''Bagi mereka yang prihatin dan sentiasa memastikan membuat pemeriksaan doktor pasti akan pastikan pengambilan langkah berjaga-jaga sebelum penyakit datang mengundang. Adakala tanpa kita sedari, pemakanankita hari ini adalah penyumbang utama penyakit yang kita dapat di masa akan datang.Sebagai contoh minuman manis, makanan yang tinggi gula , makanan bergoreng, makanan kaya lemak antara penyumbang kepada penyakit kencing manis, kolestrol, darah tinggi dan sakit jantungOleh kerana faktor inilah, kami sekeluarga menyediakan bahagian duit bulanan untuk membeli supplement. Terutama untuk mengawal tekanan darah, gula dan kolestrol. Antara vitamin termurah yang saya yakin mampu dimiliki oleh ramai orang ialah Lecithin Shaklee. Jika dibandingkan dengan harga dan kuantiti yang ditawarkan, ianya sangat berbaloi dengan hasil yang diperolehi. Kini mak saya sendiri beserta beberapa orang adik beradik saya sangat menyukai Lecithin. Antara kesan yang diperolehi ialah, senang dan lawas ke tandas dan mengatasi masalah sembelit, mendapat bentuk badan yang menawan, bagi adik saya yang menyusukan anaknya mendapati dengan pengambilan Lecithin anaknya tidak mengalami masalah sembelit lagi. Alhamdulillah.''Jadi jika anda sayangi diri anda, mulalah dari sekarang, jagalah pemakanan dan anda boleh mulakan dengan mendapatkan hanya sebotol Lecithin, cuba je dulu, tak mahal pon, tak puas hati tak mengapa, tapi saya berani jamin anda akan suka. hehe Untuk ibu2 menyusu mcm Adaa, Lecithin ni bukan sahaja membantu bakar lemak, especially tang perut tu (baby fat) but also elakkan dari kene clog duct (huhu sakitnye Tuhan aje yang tahu) so, bonus lah kan..Bagi yang ingin mengetahui apa lagi kegunaan Lecithin? klik LECITHIN: 13 perkara yang anda perlu tahu~~ Jom dapatkan harga istimewa dr Adaa!
Mahu mencuba vitamin Shaklee? Boleh emailkan adaanoor@ymail.com atau sms kan kepada saya 017-9329859 untuk pesanan dan consultasi percuma serta promosi terkini. 

No comments:

Post a Comment