Follow Us @soratemplates

Sunday, October 9, 2011

Info: Nutriferon Shaklee~~mari2 berkenalan

Hari ni Adaa belajar satu ilmu baru, nk share lah sikit2..mcm yang adaa tulis dlm tajuk tuh, adaa nk cite tentang Nutriferon Shaklee..tapi sebelum tuh kene tau tentang interferon apekah interferon ni? Kalo tgk dlm wikipedia memang lengkap dan panjang lah..Adaa ringkas kan ye..
 
Interferon adalah sejenis hormon yang berfungsi sebagai perisai atau penting dalam pertahanan terhadap virus infection. Kiranya, bila badan kita ni diserang oleh virus2 or bacteria or protozoa ke, Interferon ni lah memainkan peranan penting untuk melindungi sistem badan kita..kalo takde interferon ni badan akan selalu jatuh sakit (jatuh ke, sambil berdiri pon boleh sakit ye hehehe). Dalam keadaan dunia kita sekarang, setiap kali kita makan, bernafas, sentuh itu ini, kita terdedah dengan jutaan virus/bacteria jadi immune system mmg kene kuat, kalo tak, asyik sakit ajelah kita ni, kejap2 selesema, kejap2 demam..

molekul interferon alfa manusia
Apa pula kaitan dengan NutriFeron?
NutiFeron Shaklee

sedikit product info:
extract from here

Kemajuan Besar dalam Sains Sistem Imun
 
Dicipta Oleh Individu Yang Menemui Interferon

Ahli imunologi yang terkenal di dunia, Dr. Yasuhiko Kojima merupakan individu pertama yang menemui interferon pada tahun 1954 semasa beliau menjalankan penyelidikan di Universiti Tokyo. Setelah menjalankan penyelidikan selama 40 tahun dengan menguji ratusan sebatian semulajadi, beliau telah menghasilkan satu campuran unik daripada empat ekstrak tumbuhan yang menggalakkan pembentukan interferon secara semulajadi di dalam badan.

Meningkatkan paras interferon secara semulajadi*

Para saintis dan komuniti perubatan telah mengenalpasti interferon sebagai sesuatu yang amat penting bagi fungsi imun yang sihat. NutriFeron merupakan satu-satunya pemakanan tambahan di U.S. yang dicipta oleh penemu interferon yang boleh menambahkan penghasilan interferon di dalam badan secara semulajadi.*

Terbukti daripada Empat Kajian Klinikal Pada Manusia

Campuran fitonutrien yang berkesan dan selamat ini memberi sokongan imun tepat pada peringkat sel. Kajian menunjukkan khasiat kesihatan yang luar biasa dan perlindungan imun yang diperolehi daripada campuran khas empat ekstrak tumbuhan di dalam NutriFeron.

Rumusan Berpaten Yang Eksklusif

NutriFeron tidak dapat dijumpai di mana-mana kedai. Ia hanya boleh didapati melalui Shaklee. Rumusan berpaten NutriFeron yang unik adalah eksklusif kepada Shaklee. Sebagai suatu suplemen yang hebat dan efektif, ia telah melepasi satu set ujian-ujian saintifik yang ketat dari segi keselamatan, ketulenan, keberkesanan dan prestasi.
------------------------------------------------------------------------------------------
Kesimpulannya, NurtiFeron ni boleh membantu penghasilan Interferon secara semulajadi dalam badan..sebagai immune booster lah kiranya. Jadi jika anda seorang yang kerap sakit, atau immune system rendah, boleh dapatkan nutriferon ni. Sangat berkesan..harga sekotak (30 sachetx 1.2g) hanya RM181 tapi jika beli sekarang, ade special price untuk anda mmg berganda2 jimatnye..juga yang ada kekangan, Adaa ade sediakan trial pack untuk anda so pm now!

Mahu mencuba vitamin Shaklee? Boleh emailkan adaanoor@ymail.com atau sms kan kepada saya 017-9329859 untuk pesanan dan consultasi percuma serta promosi terkini.

No comments:

Post a Comment