Follow Us @soratemplates

Sunday, August 28, 2011

Berpantang hanya dengan Shaklee? Boleh ke? Boleeehhhh Ibu sihat, anak pun 'semangat'!

Saya mula mengenali Shaklee bila mengandungkan anak kedua saya..mmg masa tuh badan lemah sgt smp sy dinasihatkan doktor agar mengambil supplement. Disitulah pertemuan pertama saya dengan Shaklee aiseeehh..hehe since consume, badan saya jd much better n bertenaga, urus rumah dan jaga anak first yang tembam tu x terasa berat bagi saya berbanding sebelumnya..keje sikit semputnye lebih hehe..disebabkan kesan positive yang saya dapat, saya tekad nak berpantang dengan SET BERPANTANG(SET C) shaklee sahaja..sbb masa anak first dulu saya beli jamu mahal2..xde kesan langsung pada badan..satu kerugian bagi saya..so sy xmo ambil dah..saya cuma bergantung pada vitamins dan masakan mak mertua saya yang enak hehehe. Alhamdulillah, Eilman membesar dengan sihat, jarang sangat sakit,demam kuning sgt rendah dn cuma seminggu berat saya pun turun dengan jaya ke berat asal, sekarang pada usia Eilman 5 bulan, berat Eilman 8kg lebih, baru 2 kali demam..tu pun sehari je..saya sangat2 berpuas hati Alhamdulillah... :) Nak baca kisah saya dari pregnant smp sekarang with shaklee klik here

Model Shaklee hehe

Ini pula kata salah seorang customer kak N yang mengguna kan set berpantang shaklee
credit


"salam..
Ok kak..thanks a lot..
Juz nk share dgn akak..hr 2 bwk anak sy g inject sebln. Bl timbang berat dia dh 4.55kg. Lahir hr tu 2.8kg je..susu sy pn semakin byk n excited nk kumpul stok susu byk2 b4 start keje next month..Alhamdulillah n syukur pd Allah...sy pantang kali ni mkn vitamin shaklee je..x sbr nk tgk dia membesar lg sht dgn minum susu ibu yg b'khasiat ni..time kasih n syukur sgt2 sbb dip'temukan Allah dgn akak..mudah2an bf journey sy yg ke2 ni dip'mudahkan Allah..Amin..
"

Amin. Mudah-mudahan lebih ramai ibu yang menyusukan anak dan mengambil berat tentang pemakanan seharian mereka. Apa yang ibu makan disalurkan kepada anak melalui susuibu sebab itu pentingnya si ibu menjaga pemakanannya serta kesihatan diri ibu itu sendiri.

Apakah yang terdapat dalam set berpantang?



Apa pula yang ada dalam set penyusuan susuibu?

  • Multivitamin
  • B complex
  • Vitamin c
  • Alfalfa
  • Sangat bagus jika diambil bersama ESP dan Ostematrix
Mahu mencuba vitamin Shaklee? Boleh emailkan adaanoor@ymail.com atau sms kan kepada saya 017-9329859 untuk pesanan dan consultasi percuma serta promosi terkini

No comments:

Post a Comment