Follow Us @soratemplates

Friday, August 19, 2011

Kulit sensitif, berjerawat,bintik2 merah, parut2 itam dimuka?..say gudbye in 2 weeks~~~

SET D (SKIN CARE)

credit
 
Alhamdulillah..makin ramai dah jatuh cinta dengan shaklee.ramai?...bagaimana anda mengukur seramai mana.. 10?100?10000?1000000?..hmmm..well... saya tak pernah kira la pulak..tapi yang pasti..hari2 feedback yang best yang saya dapat...buat saya senyum sorang2...hehe.. ada sape2 nak complain?. kalau kat US tu..sebut je natural2 ni...automatik org refer kat Shaklee.....kira mcm kalau kat tpt kita ni..kita tak sebut ubat gigi..tapi sebut Colgate..tolong beli colgate.walhal nak suh beli ubat gigi... kita tak sebut pelembut kain..tapi kita sebut..sayanak beli Softlan.....walhal itu sume jenama..tapi sbb ianya dah terlalu lama dan dah established jadi sampaikan ianya meniti dibibir semua org..... so saya nak nanti.bila nak supplemen..org automatik sebut Shaklee....jenama yang dah 50tahun lebih di pasaran...perintis multivitamin ...... saya? pastinya saya dah jatuh cinta dgnnya..anda?..ni testimoni terbaru dari mamaliena ..pengguna tegar baru Shaklee.. apa kata beliau..jom baca...

"Kemudian , the next try plak,saya mencuba Set D Skin care set (consist of Vit-B,Vit-C,Vit-E ) Saya ade masalah kulit sensitif , ade bintik2 merah kat bahagian pipi and bekas2 jerawat ..dah cuba mcm2 produk muka tapi tak berubah pun , sometimes it makes things worst ..Mungkin sebab terlalu byk chemical in that product , not so sure though ..
Mula2 pakai dalam 2 minggu , muka saya mengelupas ( mungkin untuk proses pemulihan ) dan tak lama dlm 3 minggu selepas tu ,alhamdulillah nampak perubahan ..skin jadi lebih lembut dan sedikit demi sedikit bintik merah dan bekas hitam2 parut jerawat makin hilang ..Since that day , im more consistent in taking supplement ...Ye la nak cantik punye pasal :p ...
Sangat2 merekomen this skin care set ...im fully satisfied with the result ...Dan saya juga sudah memperkenalkan produk ini juga kepada adik saya ...N again , result sgt2 memberangsangkan .parut2 itam di mukanye hilang dlm masa 2 minggu memakan set ini ...:)

Mahu mencuba vitamin Shaklee? Boleh emailkan adaanoor@ymail.com atau sms kan kepada saya 017-9329859 untuk pesanan dan consultasi percuma serta promosi

No comments:

Post a Comment