Follow Us @soratemplates

Wednesday, August 17, 2011

Breastfeeding set & ESP: I LOVE IT!!

Selama saya consume set b+esp ni sy berpuas hati..Eilman dpt merasa susu ibunya ni berbanding Adam yg minum formula milk dr lahir..(sian anak ibu..) lagi satu, bukan shj baby dpt benefit, ibu pon sama..kesihatan makin baik, makin bertenaga, keputihan hilang, dan bnyk lagi lah..cakap bnyk pon tak guna hehehe jom tinjau apa kata ibu2 yang dah try set b + ESP ni..serius x menyesal!


kredit to kakcery

testimony Puan Ruzimah..more info kat blog dia.
.
· ~ sebelum pakai set ni, baby annisa ada some rashes at her groin area, and montot, tapi sekarang rashes tu berkurangan..saya tak pasti disebabkan cream bepanthen yang saya pakai atau vitamin nie...(tapi sebelum ni pun saya apply cream tu juga..and the rashes still there..:-)
· Susu makin pekat.yes this one obviously seen. saya ada buat comparison EBM before and after I took the supplement..
· Sistem penghadaman SAYA lebih lancar dan teratur..hehehe yang ni saya suker sangat..coz saya ni memang ader masalah penghadaman..kadang2 seminggu sekali pun ada, tapi sekarang hari-hari nak BO (bowel Open)..hehe mak kita kata orang pempuan tak elok selalu sembelit...;P
· ESP tu pun bagus jugak..coz lepas pump malam2 senang saya membancuh milo + ESP, barulah saya tidur lena..kalau tak laparrrrrrr
more info kat blog nye...

testimony Puan Hadha a.k.a mommy Icha..more info kat blog dia..
· ~ macam saya sendiri, lepas dua hari mkn ESP and Trial pek… efek pada icha (ruam hilang), dan lepas 4, 5 hari baru susu rasa banyak dan berubah warna (sebab saya jarang pam masa mula2 tu

testimony Puan Nani....
juz nk kgsi pglman ambik trial set b dan ESP ni selama seminggu.. memg berbaloi coz kesan die kite npak. one day,my bebi kna inject 3month. so,mlm 2 die nk dmam. i trus je amk 2biji vtmin c seperti yg dnasihatkan oleh kak cery..,bfeed my bebi... esknye,my bebi xjdi dmam n trus je kebah. bab susu lak,memg npak mkin pekat. bebi pn x nyusu lama2. maybe cepat kenyang... satu hal lg,kulit bebi i ni mcm kering tau,, ada mcm kuping2. now,semua 2 dh hlang. opah die ckp,kulit die npak lembab dah...
susu pun maintain n ckup for my little princess!!! memg puas hati la setakat ni wlwpun bru je smgu ambik produk ni.... i xsbar nk tgu perubahan2 yg akn dtg. kpda ibu2 d luar sana,xcuba xtahu kan... so,apa tgu lgi... xrugi melabur rmxx utk yg tersyg n dri sndri... semoga niat suci kite semua yg nk bfeed ank diberkati Tuhan. amin... ( si nani ni dahpun amik 1 canister ESP..utk meneruskan perjuangannya..hehe)

testimony Puan Farah
~ morning kakcery..soy protein tu sedap sangat..siang tak penat sangat.

AlongAzrina a.k.a....mamaAna

saya pon nak bagi testimoni walaupun saya jual shaklee. Sejak mkn ESP saya rajin membuang keekekek. Kan kadang2 vit B buat saya sembelit so bila mkn ESP mudah. Saya fully CD untuk Aisyah 1thn 4bln, suami saya tentera, saya uruskan semua hal dapur, kete rosak pon saya pi workshop sendiri, peti ais rosak pon saya antar sendiri kat kedai semua sendirilah sbb tu saya perlukan suplemen untuk jadi BIONIC WOMAN. Memang berkesan. Cuma susu saya kejap UP and DOWN tapi masih ada perubahan sbb saya mmg bz 25 jam dengan anak2 ppuan saya yg ganaih cam askar(cam bapaknya la). YES, trial pack set B+ESP+Performance Drink buat hidup saya lancar, saya dah kurang moody, stress, emosional, kadang gelak sorang2 hahahaha sbb rasa happy pastu hubungan suami-isteri bertambah intim. Thanks SHAKLEE!.



Kesimpulan dari testimoni:
Jika kita sentiasa berdoa dan berfikiran positif, segala usaha yang kita letakkan pasti membuahkan hasil. Percayalah.

Mengapa ESP tiada trial pack?
Memang dahulu Shaklee mempunyai ESP yang dijual dalam bentuk kotak dan peket...namun kerana sambutan ke atasnya rendah berbanding ESP sekarang dalam bentuk canister, ia tidak lagi terdapat dalam pasaran.
Mengapa ibu tak nak buat ESP trial untuk bagi ibu2 rasa?
Ibu memang boleh sediakan... tetapi harganya pasti mahal dan lebih baik membeli satu canister.
Namun ESP percubaan untuk 3 hari dengan harga RM20 tidak akan menampakkan apa2 kesan yang diharapkan. 

Supplement perlu masa untuk sesuaikan dan mendapat kesan yang optimum.--------------------------------------------------------------------------------------------
gitulah antara ibu2 yang berpuas hati dengan shaklee..tapi sy nk ingatkan,  shaklee ni bukan ubat tapi vitamin, jd ambil masa untuk react dengan tubuh, lain orang, lain kadarnya..ada yang seminggu, ada yang berbulan..jadi sabarlah ya..teruskan pengambilan dengan cara yang betul (istiqamah) insyAllah u'll be amazed with the result..

Mahu mencuba vitamin Shaklee? Boleh emailkan adaanoor@ymail.com atau sms kan kepada saya 017-9329859 untuk pesanan dan consultasi percuma serta promosi terkini. 

No comments:

Post a Comment