Follow Us @soratemplates

Friday, August 12, 2011

Khas buat wanita: Dingin seks lepas bersalin?


FEMININE SET
credit
Artikel ni khas buat wanita2 yang dah berumah tangga yer..yang bakal mendirikan rumah tangga pun boleh baca...tetapi lebih tertumpu kepada mereka yg dah bersalin..

…just wanna share…baru2 ni… ada seorang ibu (dah stop breastfeed..anaknya dah hampir 2tahunlebih…tapi tak bolehla bgtau sape)..hehe…dia mengadu kat saya:

"Kak..kenapa perempuan lepas bersalin.biasanya anak dah besar..ada menghadapi masalah kedinginan seks”…..

Hmm.sebenarnya ini kes normal..mmg terdapat segelintir wanita yang melalui phase mcm tu..banyak factor yang menyebabkan jadinya masalah tu….antaranya keletihan,stress,bdn tak cukup bertenaga dan faktor lain yang paling penting ialah pengaruh hormon…tahukah anda… Semasa penyusuan hormon estrogen yang merundum dan hormon prolaktin akan meningkat maka si ibu akan merasa dingin untuk bersama selain kekeringan…. Untuk mengatasinya :amalkan pengambilan vitamin E beserta selenium di samping alfalfa yang konsisten. …itulah vitamin yang membantu..sebab tu Trial Pack Set F hanya mengandungi dua jenis tu jer...
. …kenapa Vitamin E dan Alfalfa?.. Apa sebenarnya khasiat vitamin E ni?..jom kita baca testimoni genki momma (thanks genki momma)

Sejujurnya, pertama kali saya consume Shaklee Vit-E adalah selepas menjalani pembedahan “Surgical Incision and Drainage”. Tujuan asalnya ialah untuk pemulihan luka. Walaupon luka masih belum sembuh, saya notice yang saya turut mendapat “side-effect” yang lain, tapi bukan negatif yaa. Sangat2 POSITIF! Alhamdulillah. Mula2 nya seakan2 tak percaya yang itu adalah penangan Vit-E. Tapi, bila saya kaji dan terus mengkaji, benarlah itu adalah kesan yang baik daripada Vit-E. !), pengambilan Vitamin-E tidak menggangu penyususan susu ibu. Apatah lagi, sangat membantu mencantikkan kulit! Sudah hampir setahun saya mengambilnya untuk tujuan antioxidants & kesihatan kulit, dan anak saya masih lagi mendapat khasiat susu ibu

Kalau nak tahu ape side effect yg dimaksudkan tu,ape kesan positifnya dua vitamin ni,testimoni dan kisah2 penuh mereka2 yang dah try Trial Pack set F ni…kenelah email saya..tak boleh cerita lebih2 kat blog ni..kene censored okay ..hehe...lagipun ia melibatkan private life..:-).Apa yang boleh saya simpulkan disini..jika anda mengalami masalah seperti di atas atau pun sangat mementingkan kesihatan dalaman wanita..apa kata tryla set F ni…ia bukan sahaja untuk mereka yg dah berkahwin tetapi juga utk mereka2 yg bakal bergelar raja sehari…

Trial Package F (Feminine)
Harga : RM 70 (free delivery) mengandungi:
· Vitamin E Complex (30 biji)
· Alfalfa Complex (90 biji)



berminat? just email/sms/pm sy :)
Mahu mencuba vitamin Shaklee? Boleh emailkan adaanoor@ymail.com atau sms kan kepada saya 017-9329859 untuk pesanan dan consultasi percuma serta promosi terkini. 

No comments:

Post a Comment