Follow Us @soratemplates

Saturday, July 16, 2011

Kurus dengan Shaklee..boleh ke??

Before saya kenalkan product yang sesuai saya nak share sedikit fakta:

KUALA LUMPUR: There is too much fat in the Malaysian waist. But that's not the frightening part.In fact, the number of fat people here exceeds that in many developed countries, including Germany and France.The fatter you are, the higher the risk of a premature death. That is why, doctors warn, Malaysians must change their lifestyle
~News Straits Times 29/09/2006
________________________________________________________-____

memang fakta yg menggerunkan... Jadi supplemen shaklee yang mana sesuai utk anda? Pastinya Lecitin dan Cinch Shake.. dan juga basic vitamin seperti B Complex Vitamin C dan Alfalfa.. Kenapa? kerana kita bukan nak terus kurus mendadak.. ini bukannya pil kurus.. tetapi kita nak diet secara sihat ..betul tak? bak kata doktor2 kat atas tu.. org malaysia ni mesti ubah cara gaya hidup yang sihat..

Okeyla saya nak share cerita si Aula ni selepas suaminya mencuba Lecitin Shaklee.. apa kata beliau:
______________________________________
hahaha nie pulak testimonial dari hubby kesayangan ku… Lepas tgk perubahan pada isterinya.. Die yang beriya2 nak cuba lecithin."Very Excited nak try".
Lepas Sebulan.. " Dulu i pakai size 38 now I dah muat seluar size 36 la yeay!!! i can wear my old pants balik!!"
Di ingatkan di sini….ia juga dibantu dengan dengan pengurangan food intake.Selama ini Hubby saya cuba berdiet tapi tak berapa menjadi, walaupun die cuba mengelakan makan malam dan kurang kan makan tengahari.Tapi selepas mengambil makanan tambahan lecithin penurunan badanya lebih cepat. Alhamdulilah berat badan turun jangtung juga terjaga
_________________________
Berminat nk cuba? hubungi saya untuk harga istimewa dan insyaAllah saya bagi sekali jadual makan yang lengkap.

Mahu mencuba vitamin Shaklee? Boleh emailkan adaanoor@ymail.com atau sms kan kepada saya 017-9329859 untuk pesanan dan consultasi percuma serta promosi terkini.  

No comments:

Post a Comment