Follow Us @soratemplates

Saturday, July 23, 2011

ESP Best? untuk bacaan 18yrs above saja ye :P

Kawan sms :" Beb, suami aku kata breast aku anjal lepas seminggu minum ESP ko....best2. aku suka sangat!!!!!"
hahhh. apalagi suami2 tu hadiahkan ler satu utk isterimu hehe. now ada offer diskaun RM40 tau! utk korang gak :P
isteri2 yg BF & x BF.. jgn lepaskan offer ni less RM40 haaa.
***credit to kak Norita Mohd Idris dan Along Nurazlina


Some additional info:

PENTINGKAH PROTEIN?

Our body need protein to grow BIG & Strong! It’s a basic material of all living cells and organ-building block of the body. Stuktur asas badan manusia adalah sel. Segala penyakit pada zaman moden ini disebabkan oleh pengumpulan sel-sel yang LEMAH & KURANG SIHAT. Keperluan protein yang mencukupi dikatakan kunci kesihatan yang optimum – protein diperlukan untuk menghasilkan hormones, enzymes, antibodies and neurotransmitter.
25% daripada badan kita berasal (diperbuat?) daripada Protein. – kuku, rambut, kulit, otot-otot adalah protein (sebab tulah breast jadi anjal!). Malah Dr. Bruce Miller dalam bukunya mengatakan kita adalah protein.
Protein berasal dari perkataan Greek (PROTOS) bermaksud – ‘the first’ dan badan kita terdiri daripada :-
1. 66% Water
2. 25% Protein
3. 8% Fats
4. 1% Combination of Minerals & Vitamins 100%
So apalagi, tinggal 9 hari je lagi b4 special offer end. Berminat? PM saya ok

Mahu mencuba vitamin Shaklee? Boleh emailkan adaanoor@ymail.com atau sms kan kepada saya 017-9329859 untuk pesanan dan consultasi percuma serta promosi terkini.  
Kaw

No comments:

Post a Comment