Follow Us @soratemplates

Monday, July 18, 2011

Risau perut makin buncit?... rilekkss.. Lecitin kan ada.. apa kata customer cik pau tentang ni?

credit to mamafaiz.com

Ni saya petik kata2 happy dari rakan lama cik pau..

""""""FYI...i lost 3 kgs dgn amik lecithin je selama 2 minggu...kehkehkeh..alhamdulillah...yg bestnya laki aku kata...badan aku nampak lain...aku pun tatau apa yg lainnya...tp bestlah sbb buncit perut aku berkurangan (hilang tu belumlah lagi...)
so aku nak amik lecithin, b comp dan alfalfa. Nanti aku bg feedback kat ko bila aku full run..."
saya copy testimoni ni dari entry cikpau..

wahhh. amacam?.. mesti yang kat luar sana teruja yer... saya faham.. bab2 lemak kat perut ni paling liat nak dipecahkan.. cuba anda lihat butter seketul tu.. cuba letak atas piring.. mahu berjam2 dan berhari juga ia nak cair kan?.melainkan anda panaskannya .. sama lah mcm lemak dlm bdn tu..Jadi dlm kes ni. Lecitin ni salah satu fungsinya memecahkan lemak2 ni... tapi bukan pecahkan lemak je tau. byk lagi fungsinya...utk perkembangan otak.. rendahkan kolestrol..kesihatan jantung.. rambut yg cantik.. . bla bla bla...

dapatkan sekarang..sebotol cuma rm42 untuk 180 kapsul..(tidak termasuk caj penghantaran)..InsyaAllah saya akan sediakan jadual pemakanan jika anda berminat

Mahu mencuba vitamin Shaklee? Boleh emailkan adaanoor@ymail.com atau sms kan kepada saya 017-9329859 untuk pesanan dan consultasi percuma serta promosi terkini. 

No comments:

Post a Comment