Follow Us @soratemplates

Friday, July 22, 2011

Pakej Tripple M:Ibu2 menyusu yang nak tambah susu pasti mahukannya.Super dooper booster. "Apa kata mrk yg dah try tips istimewa

Sementara anak2 tido ni saya nak share testimonial ttg Tripple M, jom tengok! Credit to mamafaiz.com:

Saya tersenyum je bila baca balasan email dari Pn Athirah baru2 ni... kata beliau:

".DULU MASA I STUDY MMG FAMOUS TAPI DAH LAMA X DGR..TAPI BILA SEARCH FOR BREASTFEED MOM... BYK LAKS PASAL SHAKLEE......"

Terus terang saya katakan Shaklee memang sinonim dengan ibu2 menyusu. Shaklee dan breastfeeding bagai aur dengan tebing.Set Shaklee ni kire one of checklist dalam ibu2 hamil yang menanti hari nak bersalin..... tak percaya?. Kebanyakan ibu2 di alam maya yang saya jumpe. telah teruja dgn kesan shaklee yang bukan dpt dirasakan ke atas kuantiti susu ibu ..malah ibu juga mendapat kesihatan yg menyeluruh . dan yg best..ibu2 juga yg membelikan utk pasangan masing2 ...

Well. entry kali ni saya just nak berkongsi dgn anda testimoni2 mereka2 yg dah try tips istimewa utk membanyakkan susu ibu... khas buat mereka yg risau dgn susu merudum... mari kita baca....apa kata mereka.. credit to Geng2 GBS dan ini dari Iffa yg mengompile testimoni2 itu..


teruja?... APa yang mereka ambil... ini dia SUPER DOOPER BOOSTER yg mrk ambik..
Consist of Vita-Lea,Vita-C, B-Complex & Alfalfa + ESP +Ostematrix


ESP

Set E

Kami di GBS memasukkan super dooper booster ni dalam Pakej Tripple M :
Mom's Marvellous Milk.
Making More Milk.
Making Mummilicous Milk.

Dan sebenarnya.. bila sy baca entry lama2 saya..sy terjumpe testimoni kak Nadiah yg dah lama dulu mengamalkan SUPER DOOPER BOOSTER ni... 

ni cerita Kak Nadiah...... >>Kak Nadiah sendiri terkejut dengan perubahan yang dialami....sehingga hari ini penghasilan susu kak Nadiah maintain seperti biasa namun perubahan yang dialami sejak seminggu mengamalkan pengambilan set B bersama ESP dan Ostematrix....bila saat bangun tidur, susunya keluar mencurah-curah sehingga menyebabkan baju dan alas cadarnya dibasahi air susuibu. Seronoknya bukan kepalang nada suara Kak Nadiah semasa bercerita....

Ha macam mana? Teringin nak mencuba? Bagi sesiapa yang mahu mencuba boleh dapatkan trial pack atau pun fullpack daripada saya pada harga yang istimewa. Sebagai bonus anda akan saya berikan Tips Istimewa tersebut.

Mahu mencuba vitamin Shaklee? Boleh emailkan adaanoor@ymail.com atau sms kan kepada saya 017-9329859 untuk pesanan dan consultasi percuma serta promosi terkini. 

No comments:

Post a Comment