Follow Us @soratemplates

Tuesday, May 1, 2012

Be HONEST, Be TRUE, Be YOURSELF~

Alhamdulillah..semalam hari terakhir dalam bulan April dan Allah telah meminjamkan sedikit dari kemewahannya untuk hambaNya yang hina ni..bersyukur..dan hari ini adalah permulaan baru, chapter baru..new target, fresh start! 



Bagi yang berbisnes mungkin tiada beza hari ni cuti ke tak tapi bagi yang bekerja opis, manfaatkanlah cuti ni sebaiknya..rasanya jalan mesti 'jam' ni semua pakat duk jalan2..bagus2 takpe, gi lah jalan2..nak tgu hari tak 'jam' bile pulak ye tak?

Sementara ada cuti ni bolehlah luangkan masa untuk diri sendiri dan keluarga. Value ur quality time with ur family. Adaa lom ade plan pon sbb hari2 pon cuti hehe. Hari ni saje je nak share one beautiful quote:


Adaa tertarik dengan quote ni sbb rsnya amat dekat dengan diri sendiri..hampir setiap hari Adaa menulis blog ni..dulu  tak pernah terfikir untuk menulis dan kagum lah kat bloggers sbb mcm mana boleh pandai menulis..rupenye key dia just 'be yourself'..

Tulis aje apa yang terdetik di hati dan fikiran sbb itu yang plg ikhlas dan bukan direka2..Bila berbisnes ni Adaa rs amat penting untuk menjadi diri sendiri, menulis dari hati, dengan jujur sbb bila kita menulis dengan jujur, dengan tulus dan telus, sudah pasti lebih seronok untuk dibaca. Sebabnye, bila kita menulis dari hati, maka yang membaca pon insyaAllah terkesan sampai ke hati kan? Itu yang membuatkan kita semua lebih dekat dan lebih trust each other. 


Bila Adaa blogwalking sekali sekala, jumpa pulak blog yang penulisannya cukup ikhlas :contoh dia cerita mcm mana pengalaman dia menyusu anak: rasa mcm asyik betul bace, mcm dia tengah bercerita depan mata ni ha..tuh yg menarik tuh hehe

Adaa tahu, setiap yang mengunjungi blog ni pastinya nak kan info yang betul, berguna kan? Jadi sebab tu lah penting untuk Adaa untuk share sesuatu yang betul, contohnya testimoni ke, fakta2 tentang supplement ke..kalau tak jujur, pusing sana sini, create2 testi, maybe sale lagi hebat lah, tapi itu bukan objective nya. Adaa just berkongsi apa yang Adaa guna, customer2 Adaa guna, dan benefits yang kami dapat supaya kita semua dapat merasa kebaikannya, ilmu2 yang berguna. 

Untuk customer MyInspiration, thanx for trusting me..bukan sje beli dari Adaa tapi boleh berkongsi cerita, dan jadi kawan Adaa. Hope all of us can be our true self :)

Happy Labour Day everyone!



No comments:

Post a Comment