NEW BLOG

BLOG INI TERLAH BERPINDAH KE www.adaa-inspiration.com

Thursday, May 31, 2012

Testimoni ESP: Puan Aishah- Kulit licin, bertenaga, 'Aset' gebu dan anjal~

Sudah malam bangat..mata pon sangat lah berat tapi nk jugak share testimoni ni hehe Sambil2 melayan cerita 3 Idiots di TV2 (ade hati tuh wpon mata dah berat)..Say no more, jom layanzzz


credit: UmmiIrfan



Pada mulanya, aku minum Energizing Soy Protein (ESP) sebab nak tambah susu dan memperkayakan khasiat susuibu sahaja. But then, aku terasa kelainan pada tubuh badan aku sendiri. Apa kelainannya? Meh aku list down.
 
·                        Kulit badan terasa licin. Kalau dulu aku gesel-gesel kaki antara kaki terasa noo kasarnya. Macam pekerja buruh pon ada. Kekeke. Tapi sekarang, sungguh seronok nak gesel kaki sendiri. Err. Kenapa bunyi macam tidak senonoh je ni? Okeh, NEXTTT!

·                        Tapak kakiku yang kasar berdengkang sebelum ini sudah licin yow! Yang ini, suamiku yang perasan tahu? Masa tu duduk bersila, pastu dia tanya, "Eh, mana pergi kulit kasar kat tapak kaki awak? Dah hilang?" I pon tersipu-sipu malu. Cececece.


·                        Kulit muka jadi berseri, anjal dan gebuHoy gilalah buat entry up diri sendiri. Tapi betul okeh. Aku tak tipu. Dah ramai dah perasan dengan perubahan muka aku sendiri. Semua akan cakap muka aku berseri-seri. Sampai ada yang kata pembawakkan budak! HOY!

·                        Aset-aset' peribadi terasa gebu dan anjal. Ini tak payah cerita panjang. Nak tahu PM aku. Muehehehe.

·                        Badan yang dulunya terasa mudah penat, letih dan lesu terasa segar je setiap hari. Bab ini, aku cadangkan pengambilan bersama Ostematrix (pil Kalsium).
Fakta : Pengambilan Protin adalah sangat diperlukan bagi makanan sel-sel dalam badan kita. Sel badan yang sihat akan menjamin penyerapan vitamin-vitamin lain yang kita makan dengan lebih efektif dan optimum.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tu dia..Ini baru sikit nih hehe apa lagi kelebihan ESP ni?

Kelebihan ESP ini ialah;
·         membantu membina dan perbaiki tisu-tisu badan, dari sel akan terbentuk organ. Dari organ terhasilnya sistem. Ia penting kepada pembentukan janin dan juga membantu untuk menambahkan susu.
·         menyediakan 14gram protein kacang soya dalam setiap hidangan untuk sihatkan jantung
·         setiap hidangan membekalkan 50% daripada Nilai Harian kalsium untuk menyokong tulang yang kuat
·         kandungan fitoestrogen untuk kesihatan prostat,payudara dan menepous
·         indeks glisemik yang rendah  untuk membantu mengekalkan paras gula dalam darah


More on ESP here

Jika inginkan ESP pada harga istimewa, boleh PM adaa segera!

I'm a Shaklee Independent Distributor

Teras Jernang Bangi
HP No. =017-9329859
Email = adaanoor@ymail.com
::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...