Follow Us @soratemplates

Friday, December 16, 2011

VIVIX: Anti-aging potion--Kembalikan keremajaan anda

December promo: VIVIX, it's worth it! PM for special price.
Hari ni nak bercerita sket ttg vivix..mungkin masih ramai yang belum mengetahui tentang kehebatan anti-aging potion ni..nak tahu kenelah try ye tak?

Tidak dinafikan, penuaan adalah satu proses yg tidak dapat dielakkan, semua yg muda pasti akan tua, cuma dengan keadaan dunia sekarang-stress, pollution, poor diet, hectic lifestyle- membuatkan kita jauh lebih cepat tua dari yang sepatutnya. Dahlah nmpk tua,sistem badan pun tua...sebab apa? sebab faktor2 tadi attack cell kita (binaan plg asas bg benda hidup) dan menjejaskan fungsinya serta menyebabkan badan kita lebih terdedah pada keadaan2 yang mendorong kepada early aging.

Faktor2 seperti stress, poor diet, environmental toxin ini boleh melemahkan cells' natural defenses, lower cell energy, damage cellular DNA and decrease cells performance- yang akhirnya menyumbang kepada penuaan cell.



Istimewanya VIVIX ni..key ingredient nya terbukti dpt memberi kesan positive terhadap those 4 key mechanism of aging at cellular level ni .

Muscadine grape also known as 'super grape'
Bahasa senangnye, bahan2 yang digunakan dalam vivix ni telah diuji dah terbukti dapat melambatkan penuaan dan juga memberi kesihatan yang baik.








So, based on research and tests done, it is proven that VIVIX can repair our cells, prevent it from damage and also avoid from early aging. How amazing is that?
nak tau lebih lagi tentang VIVIX dan testimoni pengguna? Klik here 

Mahu mencuba vitamin Shaklee? Nak tahu apa yang sesuai dengan budget anda? Boleh emailkan adaanoor@ymail.com atau sms kan kepada saya 017-9329859 untuk pesanan dan consultasi percuma serta promosi terkini. Pelanggan MyInspiration juga layak untuk menerima mysteri free  gift, jadual makan, tips eksklusif dan menyertai group tertutup kami di FB untuk mendapatkan konsultasi berterusan

No comments:

Post a Comment