Follow Us @soratemplates

Friday, December 16, 2011

Anti Aging Supplement: Why VIVIX?

December promo: VIVIX, it's worth it! PM for special price. 
 


Dipasaran sekarang memang berlambak product yang cuba untuk membuatkan kita kembali muda (eh sy belum tua lg hehe). Kalau kosmetik, takyah cakap lah..tiap2 hari iklan kat tv kan..tak kurang juga yang ingin mengambil jalan singkat dengan menyuntik kolagen, botox..(bahaya tuu).


Dari segi liquid supplement pun banyak juga yang dah muncul..ada yang murah, ada yang mahal..tak kisahlah tu kan, janji work for u..tapi betul ke berkesan untuk anda? Berbaloi ke dgn duit yang anda keluarkan? Kali ni Adaa nak share kajian yang telah dilakukan ke atas beberapa anti aging supplement dan lihatlah hasilnya:


klik pic for better view

Now, kenapa Adaa kata VIVIX is the best?

  • VIVIX mengandungi resveratrol extract and it has natural resveratrol content of  98%.
  • Resveratrol in vivix has higher potency and higher purity than other resveratrol supplement in market.
  • Dilengkapi dengan gabungan Anggur Muscadine yang juga dikenali sebagai 'Super Grape' - increase the impact on the 4 key mechanisms of cellular aging. 
  • Sebotol VIVIX membekalkan jumlah resveratrol yang sama dalam 3000 gelas red wine dan 10 kali ganda lebih berkuasa berbanding dengan mekanisme utama resveratrol tunggal.
It's ur call =)
more about vivix: here

Mahu mencuba vitamin Shaklee? Nak tahu apa yang sesuai dengan budget anda? Boleh emailkan adaanoor@ymail.com atau sms kan kepada saya 017-9329859 untuk pesanan dan consultasi percuma serta promosi terkini. Pelanggan MyInspiration juga layak untuk menerima mysteri free  gift, jadual makan, tips eksklusif dan menyertai group tertutup kami di FB untuk mendapatkan konsultasi berterusan


No comments:

Post a Comment