Follow Us @soratemplates

Sunday, January 1, 2012

OUR NEWBORN: EU-FOUR PACK PLUS~

Hari ni 01/01/2012 dan kami dengan sukacitanya memperkenalkan lah satu lagi set terbaru..haa ni lahir br je td ni haha Set EU-FOUR PACK PLUS ni semua pon boleh ambil..ibu menyusu boleh, yang tak menyusu boleh, sesuai saje ..don't worry..apa yang ade dlm set ni?






Eu-Four Pack Plus: Vitalea, Vitamin C, B complex, Ostematrix dan ESP

Ulangkaji sikit..

OsteMatrix(calcium magnesium) - Setiap 1 biji OsteMatrix mengandungi 250mg kalsium. Magnesium berfungsi untuk membantu menggabungkan kalsium ke dalam tulang serta menguatkannya..vitamin D pula untuk merangsang penyerapan kalsium. Kalsium sangat penting untuk pembinaan sel, pertumbuhan gigi dan pembentukan tulang bayi.  Kalsium penting untuk darah membeku dengan sempurna. Membaiki rangsangan urat saraf, mengelakkan kekejangan otot terutama bagi ibu mengandung serta kalsium juga penting untuk menstabilkan denyutan jantung dan tekanan darah tinggi.
Multivitamin @ Vitalea- mengandungi semua vitamin yang diperlukan oleh badan termasuk zat besi yang penting untuk pembinaan darah. Perlu untuk ibu yang menyusu agar si ibu cukup darah dan tak mudah pengsan selain zat besi perlu untuk pertumbuhan anak.

Vitamin C
- sebagai antioksidan yang paling mudah difahami iaitu membantu mencegah dari sakit.

B complex
- B for beauty. Bertindak sebagai penenang. Membantu membakar glukos untuk ditukarkan menjadi tenaga. (Sangat perlu terutama mereka yang rendah metabolisme). Menjadikan badan ibu yang menyusu bertenaga dan gembira kerana kestabilan hormon. Pengambilan vita B juga membantu penumpuan kerja si ibu dengan lebih baik.

Energizing Soy Protien (ESP) - Ia mengandungi semua asid amino yang diperlukan oleh badan. Ia adalah non- GMO soy iaitu pembersihan soya tidak dilakukan dengan alkohol. Ia mengenyangkan dan memberi tenaga yang segera. Ia membantu penghasilan susu dengan cepat bagi ibu yang menyusu. 


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease
 
Sila hubungi Adaa untuk sebarang pertanyaan:
adaanoor@ymail.com
017-9329859

No comments:

Post a Comment