Follow Us @soratemplates

Saturday, June 9, 2012

Just For U: Berikan hadiah kesihatan, awet muda, keintiman dan tenaga buat pasangan anda~

Semalam genap 4 tahun usia perkahwinan kami dengan kehadiran 2 hero yang bulat2 060608 tarikh keramat (mcm cerita hantu je hehe). Adaa n kakak yang tua setahun dari Adaa nikah+kahwin pada hari yang sama..pengantin berempat diatas pelamin (mujur tak roboh) hehe dia selepas asar, n adaa lak sah bergelar isteri lepas isya' hari yang sama..

Dalam 4 tahun ni memang bnyk susah payah, ups n downs..tapi itu semua mematangkan kita..Smalam sajelah bwk anak jln2 konon sambut anniversary lah..mkn2.but gotta say, i love every moment wpon dalam keadaan serba ringkas dan sederhana..InsyaAllah suatu masa nnt kita sambut grand2 lagi ok? hehe

Thank you~

Hari ni bukan lah nk cite sejarah rumahtangga pon, cuma saje lah nk share sekali sekala hehe..Setiap kali adanya hari istimewa, mesti terfikir nk bg hadiah ape kan? Dulu2 Adaa suke bg jam..cincin pon pernah, handphone pon pernah..zaman2 dulu lah..hehe tak pernah lak  terpk nk bg hadiah vitamin hehe

Ha, kali ni jom buat kelainan..bukan apa, dengan keadaan hidup yang sgt hectic, mkn x menentu, tidur pon tak cukup, pastinya pasangan kita atau diri kita sendiri memerlukan sesuatu yang dpt membantu meningkatkan tahap kesihatan/tenaga kan? 

Adaa sendiri, kesian dulu tgk husband letih..keje awal pg, balik petang, layan anak, mlm kuar lagi..yng kita ni supplement penuh satu peti ais haha n at that time terpk lah nk bg husband merasa sekali ..Adaa bg Set A dulu..

Macam mana ngan korang? Taknak ke bg hadiah yang berharga ni?


Secara ringkasnya:credit

  • Menjadikan anda tampak lebih muda dengan membantutkan penuaan sel yang disebabkan oleh radikal bebas.
  • Memperbaiki peredaran darah,utk memperbaiki tisu,
  • Melindungi paru2 dari pencemaran udara.
  • Ia memelihara pembekuan darah yang normal dan penyembuhan, mengurangkan parut, mengurangkan tekanan darah, membantu dalam pencegahan penyakit katarak, meningkatkan prestasi atlit, dan mengendurkan otot kaki dari kekejangan.
  • Mengekalkan kesihatan saraf dan otot dan menguatkan dinding kapilari.
  • Vitamin E menggalakkan kulit dan rambut menjadi sihat,
  • Mengurangkan risiko Alzheimer (nyanyuk)
  •  Merendahkan kadar kolesterol.
  •  Membantu mencegah kanser.
  • Vitamin E boleh meningkatkan pengeluaran air mani pada sesetengah lelaki.
  • Vitamin E juga dikenali sebagai ‘vitamin cinta’ kerana ia boleh membantu dalam perhubungan suami isteri.
Info tambahan :Kebanyakan lelaki yang mengambil Vitamin E sekurang-kurangnya seminggu sekali akan mempunyai lebih tenaga dan menikmati hubungan suami isteri berbanding yang tidak mengambilnya.Manakala wanita pula yang mengambil sekurang-kurang nya selama tiga bulan, akan membantu meningkatkan “sexual desires dan menikmati hubungan CINTA dengan lebih baik. Antioksidan yang seimbang dalam VITAMIN E bertindak menghalang penghasilan radikal bebas akibat tekananNitrik oksida membantu pelancaran darah di alat sulit lelaki dan membantu ereksi yang lebih baik. Maka VITAMIN-E memang terbukti membantu lelaki terutama yang mengalami tekanan akibat kerja atau masalah kesihatan.(source:Aula)
  • Membantu mengekalkan tekanan darah yang normal
  • Membantu dalam pengecutan otot dan pelancaran saraf (membantu menetapkan ritma jantung, menyelesaikan masalah insomnia, membantu pengaliran gizi masuk dan keluar daripada membran, dan membantu dalam pembekuan darah dan ia mengurangkan kadar kolestrol dlm darah)
  • Kesihatan tulang dan gigi
Best kan? Tak bnyk pon, 2 jenis aja..Bagi yang berminat boleh lah dptkan pd harga istimewa sempena promo vitamin E bulan ni..nk tahu lebih info boleh pm Adaa ye
P/S: I love u :P

I'm a Shaklee Independent Distributor

Teras Jernang Bangi
HP No. =017-9329859
Email = adaanoor@ymail.com
::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::



No comments:

Post a Comment