Follow Us @soratemplates

Wednesday, December 7, 2011

VIVIX: Kenali 7 tanda penuaan kulit.

December promo: VIVIX, it's worth it! PM for special price. 


Sempena promo bulan December ni, nak sgtlah share pasal VIVIX ni..sebelum tuh jom tgk 7 tanda penuaan kulit, check2 kot ade kat kite hihi:

credit

7 Tanda-tanda penuaan kulit
  1. munculnya garis-garis halus dan keriput
  2. timbulnya bintik-bintik hitam di wajah
  3. kulit kering dan kasar
  4. kulit kelam
  5. kulit kusam
  6. pori-pori besar
  7. terjadi penurunan elastisitas kulit

Penyebab

Faktor Intrinsik

Terjadi secara alami karena masalah genetik dan usia. Setiap manusia pasti akan mengalami penuaan pada kulitnya dan tak mungkin dapat dihindari. Seiring bertambahnya usia, kulit akan kehilangan kelembaban dan kekenyalan. Hal ini disebabkan kemampuan kulit untuk menahan air terus menurun.

Faktor ekstrinsik

Diantaranya, pengaruh lingkungan, penyakit, dan diet tidak seimbang. Faktor lingkungan yang menyebabkan penuaan dini itu adalah ultraviolet, polusi rokok, dan kosmetik. Penyakit yang bisa menyebabkan kulit cepat tua adalah infeksi, metabolik, tumor, dan stress.
----------------------------------------------------------------------------------

tahukah anda (skema sket) VIVIX juga dikenali as anti aging potion? haaaa x tau kan?
Kenapa?


Kandungan anggur muskat, elderberi, lobak ungu dan polygonum cuspidatum terbukti membantu untuk melawan penyakit serta melambatkan proses penuaan. "Kajian yang dijalankan membuktikan kandungan dalam tumbuh-tumbuhan terutama anggur muskat memberi tindak balas melawan agen penuaan.

"Terdapat empat mekanisma yang membuktikan kebaikan Vivix iaitu ia mengandungi resveratrol yang kebaikannya sama dengan 3,000 gelas arak merah. Vivix juga terbukti 10 kali lebih bertenaga daripada resveratrol, tidak mengandungi alkohol dan menggunakan bahan semula jadi, tanpa pewarna tiruan serta perasa tambahan. Vivix mendapat sijil halal Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim)," katanya. Menurut Carsten, Vivix berfungsi untuk melindungi dan memperbaiki sel DNA serta memberi kesan positif kepada genetik sekali gus mengurangkan sel penuaan.




Ingin dptkan VIVIX pada harga istimewa? pm me!



Mahu mencuba vitamin Shaklee? Nak tahu apa yang sesuai dengan budget anda? Boleh emailkan adaanoor@ymail.com atau sms kan kepada saya 017-9329859 untuk pesanan dan consultasi percuma serta promosi terkini. Pelanggan MyInspiration juga layak untuk menerima mysteri free  gift, jadual makan, tips eksklusif dan menyertai group tertutup kami di FB untuk mendapatkan konsultasi berterusan

No comments:

Post a Comment